Rodinná tradice a spolupráce, to jsou základy nejen stěhovací firmy Stěhování bez dřiny, ale i autoservisu K&K Team Hořice. Jsou různé způsoby propagace, kterými se firmy snaží získat své zákazníky. Otázkou je, zda je cílem zákazníka jen získat, nebo z něj mít vracejícího se a spokojeného člověka.
Buďte spokojeným zákazníkem
Často se setkáváme právě s tou variantou, kdy se na reklamě všichni tváří spolehlivě, profesionálně, zodpovědně, ale práce už tomu ne vždy odpovídá. Protože firmy podobného ražení jdou cestou získat co nejvíce zákazníků, ale je jim jedno, jestli po první zkušenosti budou spokojení nebo ne.
Lidský přístup autoservisu i stěhováků
Jinak to je u firem Stěhování bez dřiny a autoservisu K&K Team Hořice. Zde si na nic nehrají, webové stránky i jiné formy propagace jsou stavěny na reálných fotografiích, osobních zkušenostech a lidském přístupu k zákazníkům dle klasického mota „Náš zákazník, náš pán“. Spokojenost je důležitá právě proto, aby se dotyčný do firmy rád vracel a zároveň dal doporučení svému okolí.
Chceme pomoci s problémem, ne jen peníze
Proto je jedno, jestli se jedná o stěhování, nebo třeba o čištění filtru pevných částic ve vašem vozidle, důležité je vždy postupovat tak, abyste vy zákazníci věděli, že vás nikdo nechce obalamutit, ale naopak vám pomoci usnadnit danou situaci – tedy zmíněné přestěhování, nebo opravu vozidla, pokud je to vyžadováno.